Šiais, 2022 metais, naujai išremontuotoje patalpoje, kurioje nuo 1989 d. buvo įrengtas kompiuterių kambarys (Lietuvoje buvo tik du – pas mus ir Kaune), įkūrėme erdvę ir pavadinome „Žaidimų kambarys“. Šis pavadinimas labiausiai atspindi ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymą t.y. ugdymą per žaidimą.
Žaidimų kambaryje yra pedagogų, pagalbos vaikui specialistų, visuomenės sveikatos specialistės organizuojamos ir tęsiamos veiklos, integruojant STEAM ((angl. Science, Technology, Engineering, Art, Mathematics) – integralus gamtos, technologijų, inžinerijos, matematikos ir kūrybiškumo ugdymas) elementus.
Tai vieta, kur vaikai pakeitę aplinką gali kūrybiškai veikti prie Steam ir Lego sienelių, naudotis išmaniąja lenta, kompiuteriais, planšetėmis, išmaniosiomis bitutėmis, šviesos stalu, interaktyviais plakatais.
Čia ugdytiniai atlieka įvairius eksperimentus, bandymus, meninius, inžinerinius darbus. Žaismingi lipdukai ant grindų („Pakartok“, „Raketa-klasė“), leidžia vaikams neliūdėti pertraukėlių metu bei prasimankštinti.
Žaidimų kambaryje ugdytiniai sulaukia vis naujų ugdomųjų priemonių. Šią savaitę vaikai išbandys: „Vikšrelių maitinimas“, tai ugdymo priemonė, kuri lavina smulkiąją motoriką, akies rankos koordinaciją, skaičių pažinimą ir skaičiavimą, kalbą, socialinius gebėjimus; žaidimą „Feliksas“, kuris lavina spalvų pažinimą, skaičiavimo įgūdžius, smulkiąją motoriką, bendravimą; „Kūrybinė atmintis“ – priemonė lavina atminties, skaičių ir spalvų pažinimą, gebėjimą atrasti sąsajas tarp daiktų, pastabumą.
Supažindina su gyvūnais, muzikos instrumentais ir kt. Žaisdami vaikai praveria duris į pasaulį. Ugdymą siejame per patirtį, kai ugdytiniai ją įgauna tiesiogiai eksperimentuodami, liesdami, atlikdami logines, menines užduotis ir kt.