Lopšelyje-darželyje „Vaikystė“ ugdymo procesas vasaros mėnesiais yra planuojamas orientuojantis į STEAM veiklas ir planuojamas mėnesiais – birželis „Lietaus lašelė“, liepa „Vasaros spalvos“, rugpjūtis „Aš gamtininkas“. Kiekvieno mėnesio tema atskleidžiama per įvairias veiklas susijusias su gamtos mokslais (S), technologijomis (T), inžinerija (E), menais, dizainu (A), matematika (M).
Birželio mėnesio tema „Lietaus lašelė“ ugdytinius įtraukė į vandens tyrinėjimus, eksperimentus. Vaikai susipažino su vandens savybėmis, jo paskirtimi. Sužinojo iš kur atsiranda vanduo, jo naudą žmogui, gyvūnams, augalams. Diskutavo, kodėl reikia vandenį taupyti ir neteršti, įsiminė saugaus elgesio taisykles prie vandens.
Grupės „Našlaitė“ ugdytiniai aiškinosi, diskutavo, kaip padaryti vandens fontaną. Iš antrinės žaliavos sukūrė ,,Gėlę – fontaną“. Vandenį liejo ant gėlių žiedų, indeliais gaudė, skaičiavo vandens lašelius. Grupės „Rūtelė“, „Ramunės“ ugdytiniai plukdė spalvotus popierinius laivelius, įtvirtino spalvas, pasidarė smėlio dėžėje baseinėlį.
Joninių dieną, vaikai, kartu su auklėtoja kūrė vainiką, iš įvairių žolelių, lapų ir gėlių, dainavo, šoko ratelius, šokinėjo per dirbtinį laužą, ieškojo ,,Paparčio žiedus, kuriuos plukdė ir stebėjo, kaip jie skleidžiasi. Grupės „Saulutė“, „Aguona“ vaikai lauke mankštinosi, mėtė spalvotus kamuoliukus iš tam tikro atstumo, skaičiavo kiek, kokios spalvos kamuoliukų pataikė į baseiną.
Saulutei kaitinant, gaivinosi baseinėlyje, „gaudė“ draugų šešėlius, juos apvedžiojo kreidelėmis. Smėlio dėžėje „kepė“ pyragus, statė svajonių pilis, garažus. Vaikams buvo smagu stebėti ir tyrinėti muilo burbulus – kur burbulas ilgiau išsilaiko: ore, ant vandens, ar ant žolės?
Braidė baseinėlyje ir stebėjo savo paliktus šlapius pėdsakus ant asfalto, skaičiavo, kiek žingsnių nueina šlapiomis pėdomis. Grupės „Tulpė“ vaikai rytais mankštinosi pagal I. Jankauskaitės dainą „Lašeliai“. Tapė lietų ant šlapio popieriaus. Lauke plukdė pačių gamintus laivelius (kempinė, medinis pagaliukas, popierinės burės).