Prasidėjus rugpjūčiui – paskutiniajam vasaros mėnesiui, ugdytiniai kartu su pedagogais įsijaus į gamtininkų vaidmenį: stebės, tyrinės, puoselės ir saugos gamtą, atliks įvairias kūrybines, menines užduotis.
Susipažinę su įvairia gamtine medžiaga, randama miške, pajūryje, pievoje vaikai klausydami miško garsų įrašo dėžutėje auklėtoja Renata su ugdytiniais kūrė savo „mišką“, „pievelę“ iš samanų, akmenukų, kankorėžių, šakelių, gėlių, smėlio, gyvūnų figūrėlių. Iš įvairių augalų kūrė „Miško karūną“. Mergaitės kūrė „Žydinčius veidukus“ iš vasaros gėlių bei kompozicijas ant vandens. Stebėjo, kaip gražiai gėlės plūduriuoja nenuskęsdamos. Lauko aikštelėje smėlio dėžėje vaikai kūrė „Sekretus“ – paslaptingus piešinius iš augalų, kuriuos prispaudus stikliniu dangteliu ir užkasus po smėliu, vėliau smagu atkasti ir surasti.
Iš namuose su tėveliais surinktų vaistinių žolynų (raudonasis dobilas, medetka, rugiagėlė, čiobrelis) ir kt. gamtinės medžiagos, auklėtoja Aušra su ugdytiniais kūrė mini paveikslėlius, prisiminė kokią naudą žmogui teikia vaistiniai žolynai. Grupės aikštelėje stebėjo ropinėjančius vabaliukus: aiškinosi, kodėl krinta dar nepageltę kaštonų lapai, dėliojo lapų gyvatėlę, skaičiavo, lygino lapus. Įgyvendinome vaikų pasiūlytą idėją – iš lapų kūrėme vėžliui kiautą – namelį.
Vaikai su dideliu džiaugsmu ir geromis emocijomis pasinėrė į kūrybą tiek grupėje, tiek lauke. Juk vasara tokia spalvinga, įdomi ir nenuspėjama!