Lopšelyje-darželyje „Vaikystė“ ugdymo procesas vasaros mėnesiais yra planuojamas orientuojantis į STEAM veiklas ir planuojamas mėnesiais – STEAM vasara. Birželis „Lietaus lašelė“, STEAM vasara. Liepa „Vasaros spalvos“, STEAM vasara. Rugpjūtis „Aš gamtininkas“. Kiekvieno mėnesio tema atskleidžiama per įvairias veiklas susijusias su gamtos mokslais (S), technologijomis (T), inžinerija (E), menais, dizainu (A), matematika (M). Birželio mėnesio tema „Lietaus lašelė“ ugdytinius įtraukė į vandens tyrinėjimus, eksperimentus. Vaikai susipažino su vandens savybėmis, jo paskirtimi. Sužinojo iš kur atsiranda vanduo, jo naudą žmogui, gyvūnams, augalams. Diskutavo, kodėl reikia vandenį taupyti ir neteršti, įsiminė saugaus elgesio taisykles prie vandens.
Mažieji smalsuoliai vartė knygas, žurnalus, enciklopedijas, ieškojo atsakymus į klausimus: ,,iš kur atsiranda lietus?“, ,,ar yra vandens dykumose?“, ,,kur teka upės?“ Klausėsi skaitomų kūrinėlių, juos aptarė: „Avinėlis Jakobas ir debesėlis“, „Lietutis“, „Šaltinėlio kelionė“ ir kt.
Veiklas apie vandenį paįvairino vaikų labai mėgstami eksperimentai: ,,Skęsta – plaukia“, ,,Pienės vandenyje“, ,,Gėlių žiedai“ (popieriniai) vandenyje“, ,,Sūrus vanduo“, „Vaivorykštė“, „Ugnikalnio išsiveržimas“, „Lietaus debesėlis“, „Lietaus šokis“, „Magiškas (impregnuotas) smėlis: kūrė „koralą“ žuvyčių akvariumui. Stebėjo, kas greičiau sugeria vandenį: smėlis, molis ar žemė, taip pat, kas nutiks ryžiams ir makaronams, jei juos užpilsime vandeniu. Ragavo vandenį pagardinta citrina, braškėmis, apelsinu ir t.t…
Žaidė judriuosius žaidimus lauke: ,,Saulė ir lietus“, ,,Žuvys ir tinklas“, ,,Slėpkis po skėčiu“, „Kas greičiau?“, „Kas taiklesnis?“ Šoko su parašiutu, atsigaivino žaisdami su vandens purkštuvais. Laistė gėlynus.
Ugdytiniai savo kūrybinius, meninius gebėjimus galėjo išreikšti darželio kieme vykusiame plenere: vaikai su akvarele piešė ant molbertų, paklodžių, takelius margino spalvotomis kreidelėmis. Inžinerinius sugebėjimus – smėlio dėžėje kūrdami pilis, vandens kanalus, „mišką“ ir naminių gyvūnų ūkį. Ant naujai pagamintos virtuvėlės – parduotuvės vaikai gamino įmantriausius vasaros patiekalus, gaiviuosius gėrimus. Ant lipnios įrėmintos plėvelės iš gamtoje randamų augalų (saulučių žiedų, alyvų, lapelių, žolytės) kūrė „Vasaros mozaiką“, skaičiavo gėlių žiedus, vardino spalvas, uostė alyvų žiedus. Vandens baseinėlyje plukdė pačių sukonstruotus laivelius (iš kempinių ir medinių iešmelių), žvejojo žuvytes, rūšiavo pagal spalvas į atitinkamus kibirėlius, skaičiavo jas, dėliojo žuvytę iš gamtinės medžiagos: akmenukų, kankorėžių, augalų.