Šiaulių lopšelio-darželio „Vaikystė“ mokytojos su ugdytiniais įsitraukė į tarptautinį projektą „Kartu paskaitykim knygelę“, kurio tikslas – skatinti tiek Lietuvos, tiek užsienyje gyvenančių lietuvių vaikų skaitymą, domėjimąsi lietuvių rašytojos Evelinos Daciūtės kūryba bei ugdyti jų kūrybiškumo ir komunikavimo kompetencijas. Projektas sulaukė didelio susidomėjimo – vaikai ne tik klausėsi pasakojimų, bet ir diskutavo, analizavo pagrindines idėjas, o savo įspūdžius perteikė kūrybinėse veiklose.
Mokytoja Dainora Andrulienė su gr. „Našlaitė“ ugdytiniais skaitė pasaką „Pasakojimas apie katiną ir tulpę“. Vaikai aptarė pagrindinius veikėjus, diskutavo apie pasakos idėją. Po skaitymo veiklos mažieji pasinėrė į kūrybą – naudodami trafaretus gamino katinų siluetus, o jungdami skaičius nupiešė tulpę.
Mokytoja Zera Tarkauskienė su gr. „Rūtelė“ vaikais skaitė E. Daciūtės knygą „Laimė yra lapė“. Diskusijų metu vaikai dalijosi savo mintimis apie laimę ir vieningai nusprendė, kad ji – oranžinės spalvos. Kūrybinėje veikloje vaikai piešė, lipdė ir kitaip meninėmis priemonėmis perteikė savo įspūdžius apie knygą. Kartu su mokytoja Jekaterina Surantiene vaikai skaitė ir apžiūrinėjo knygą „Loris lėtapėdis“. Jie bandė įvardinti knygoje pavaizduotus metų laikus bei atliko kūrybinę užduotį – iš spalvoto popieriaus kūrė Lorio aplikaciją.
Kadangi vaikams kyla daug klausimų apie mokyklą, mokytoja Santa Stankutė kartu su gr. „Pakalnutė“ ugdytiniais pasirinko skaityti knygą „Meškiai eina į mokyklą“. Po skaitymo vaikai aptarė savo jausmus ir pasirinko, kuris iš meškių taps jų draugu. Kūrybinėse dirbtuvėse jie kirpo, klijavo, dažė ir spalvino, taip įsijausdami į pasakojimo herojų nuotykius.
Mokytoja Liudmila Zaiceva su ugdytiniais klausėsi pasakos „Pasakojimas apie katiną ir tulpę“. Savo įspūdžius vaikai perteikė tapydami akvarele, lipdydami iš modelino, eksperimentuodami su įvairiomis meninėmis priemonėmis. Poilsio metu jie atsipalaidavo klausydamiesi kitos Evelinos Daciūtės pasakos – „Laimė yra lapė“.
Dalyvavimas projekte „Kartu paskaitykim knygelę“ praturtino vaikų patirtis, skatino jų kūrybiškumą ir bendradarbiavimą. Skaitymas tapo ne tik smagia, bet ir prasminga veikla, kuri suartino vaikus su literatūra ir skatino domėjimąsi knygomis.