Šiuolaikinis ikimokyklinis ugdymas vis labiau orientuojasi į bendradarbiavimą, patirties dalijimąsi ir profesinį tobulėjimą. Vienas iš efektyviausių būdų dalintis žiniomis ir ugdymo metodais – atvirų ugdomųjų veiklų organizavimas, į kurias kviečiami savo ir kitų įstaigų mokytojai.
Gegužės mėnesį grupėse „Medetka“, „Tulpė“, „Našlaitė“ vyko atviros ugdomosios veiklos „Kas pievelėje gyvena?“, „Pasaka trys paršiukai ir sensoriniai žaidimai“, „Draugauju su Kimochi“, kurias vedė patyrę ir inovatyvūs mokytojai – Saida Vileikienė, Raminta Ramanauskienė, Dainora Andrulienė, švietimo pagalbos specialistė (spec. pedagogė logopedė) Gitana Grunskienė. Į šiuos renginius susirinko nemažas būrys ikimokyklinio ugdymo mokytojų, logopedų iš Šiaulių lopšelių-darželių „Bitė“, „Gintarėlis“, „Voveraitė“, „Pasaka“, „Trys nykštukai“, kurie turėjo galimybę ne tik stebėti veiklų eigą, bet ir aktyviai įsitraukti į diskusijas, aptarti taikomus metodus, ugdymo turinio struktūrą, vaikų įtrauktį bei refleksijos formas.
Mokytojos pristatė įvairius ugdymo metodus: sensorinius žaidimus, integruotą ugdymą, veiklą integruojant Kimochi. Ypatingas dėmesys buvo skiriamas vaikų savarankiškumui, kūrybiškumui ir emocinio intelekto lavinimui. Atviros veiklos tapo puikia proga pasidalinti praktiniais patarimais, mokymosi priemonių idėjomis bei reflektuoti pedagoginio darbo patirtį.
Renginių pabaigoje organizuoti aptarimai leido dalyviams apibendrinti patirtį ir aptarti galimus veiklų tobulinimo būdus. Tokie susitikimai ne tik stiprina kolegialumą, bet ir kuria atvirą bei augti skatinančią profesinę kultūrą.