Šių metų vasario-kovo mėnesiais, lopšelio-darželio pedagogai, pagalbos vaikui specialistai, neformaliojo ugdymo mokytojai vedė atviras veiklas kolegėms, kuriose buvo integruojamos išmaniosios technologijos, taip pat pasiekimų sritys, kuriose ugdytinių vertinimai šiais mokslo metais buvo silpniausi t.y. sakytinė ir rašytinė kalba, bei skaičiavimas ir matavimas.
Atviras veiklas vedė 17 pedagogų, tarp jų buvo organizuojamos ir integruotos veiklos (auklėtoja su logopede, auklėtoja su muzikos mokytoja, auklėtoja su dailės mokytoja). Stebėtose veiklas išaiškėjo, jog pedagogai, daugiausia naudoja šias IT priemones: šviesos stalelį, išmaniąją lentą, edukacinę bitutę „Bee-bot“ su kilimėliu.
Atvirose veiklose atsiskleidė, jog vaikų sakytinė kalba skatinama per ryto rato pasisveikinimus, pirštukų žaidimus, metodus – ŽNI, „Minčių lietus“, „Atminties grandinėlės“, smulkiąją tautosaką, kūrinio klausimą bei aptarimą, kuriant užduotis pagal pavyzdžius, per didaktinius kalbos žaidimus, daineles, ratelį – žaidimą, per integruotą veiklą su logopede.
Ugdytinių skaičiavimo ir matavimo sritys stiprinamos per įvairias skaičiavimo ir matavimo užduotis prie tyrinėjimo stalelio (gamtinė medžiaga, aplinkos daiktai, auklėtojų kurtos užduotys), veiklos su edukacine bitute. Pedagogai tikslingai į ugdymo procesą t.y. vaikų sakytinės ir rašytinės kalbos, skaičiavimo ir matavimo sritims gerinti įtraukia STEAM elementus.